| Бігові доріжки для спортзалу |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07.08.2023 23:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 17288
Изображения: 4
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:30.09.2003
tifo писал(а):
в мене текрівські дублятори, глобально геометрія така ж.
Як дублятори норм, як основні - нах точно.

а чому? я катав як на основних - було добре прям...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2023 23:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Як основні я б з ними ніколи не катав. Як мінімум форма важелів не та. Нахиляють рубашку при гальмуванні, а відповідно байкпакінговий вантаж на кермі заважає - й гальмувати заважає, й повертатись назад важелю.

Ну й загалом щось в них не так з ричажністю. Не можу це пояснити, але не хочеться з ними постійно катати.
Тож повторюсь - загалом ок, як дублятори норм, але на як основні нах.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2023 10:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 565
Изображения: 11
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 55
Зарегистрирован:20.12.2006
Придбав руль аля surly corner bar з карбону. Замість шосейного. Катаю також на кантіках.
В жінки гальма Avid Single Digit 7 та ручки Shimano Deore LX, BL-M570.
Гальмівні ручки подобаються.
Також і собі під кантік придбав Shimano Deore LX, BL-M570.
Вже майже замовив на БД Avid Speed Dial 7 Brake, але на ОЛХ виклали на продаж LX в чудовому стані.

Якби на ОЛХ не виклали на продаж, то чекав би посилку з Avid 7.

_________________
Конструктор легкого та міцного спорядження для Outdoor.

http://www.kvntrek.com


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2023 17:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 17288
Изображения: 4
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:30.09.2003
tifo писал(а):
Як основні я б з ними ніколи не катав. Як мінімум форма важелів не та. Нахиляють рубашку при гальмуванні, а відповідно байкпакінговий вантаж на кермі заважає - й гальмувати заважає, й повертатись назад важелю.

Ну й загалом щось в них не так з ричажністю. Не можу це пояснити, але не хочеться з ними постійно катати.
Тож повторюсь - загалом ок, як дублятори норм, але на як основні нах.

Тобто здається, що як з основними ти не катав з ними. Бо якщо вони основні, вони не нахиляють рубашку - зовнішньої рубашки там вже немає - є тількі нерухома та що з боку виносу. Рука теж трохи інакше стоїть коли вони основні. Я особисто швидко звик. Під два пальці, дуже гарно.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 10:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 8386
Город: Харьков, ХГ
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:01.11.2006
Миша писал(а):
tifo писал(а):
Як основні я б з ними ніколи не катав. Як мінімум форма важелів не та. Нахиляють рубашку при гальмуванні, а відповідно байкпакінговий вантаж на кермі заважає - й гальмувати заважає, й повертатись назад важелю.

Ну й загалом щось в них не так з ричажністю. Не можу це пояснити, але не хочеться з ними постійно катати.
Тож повторюсь - загалом ок, як дублятори норм, але на як основні нах.

Тобто здається, що як з основними ти не катав з ними. Бо якщо вони основні, вони не нахиляють рубашку - зовнішньої рубашки там вже немає - є тількі нерухома та що з боку виносу. Рука теж трохи інакше стоїть коли вони основні. Я особисто швидко звик. Під два пальці, дуже гарно.


Ти таки з дубляторами катаєш? Не розбиваються шарніри? Гальм трос звичайний ставив чи шоссе, який повністю повинен сховатися в отвір.

_________________
Ремонт карбоновых рам, рулей, подседельных штырей и любых запчастей. Ремонт алюминиевых рам карбоном, повреждения любой сложности, 099 936 70 66.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 11:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Миша писал(а):
Тобто здається, що як з основними ти не катав з ними. Бо якщо вони основні, вони не нахиляють рубашку - зовнішньої рубашки там вже немає - є тількі нерухома та що з боку виносу. Рука теж трохи інакше стоїть коли вони основні. Я особисто швидко звик. Під два пальці, дуже гарно.

що знач не відхиляє? що змінється?
Вона так само відтискає рубашку.
Петля більша виходить, тож не так критично впливає напевно.

ну й все ж форма в них далека від нормальних важелів гальмівних. Не зручно ппц ними користуватись. На дубляторах не критично бо мало юзаються, а як основа... бррр - я б не хотів такі ручки.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 12:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
LEX писал(а):
Ти таки з дубляторами катаєш? Не розбиваються шарніри? Гальм трос звичайний ставив чи шоссе, який повністю повинен сховатися в отвір.

не всі дублятори підтримують шосерні троси.

Мої 2 пари(теперішні та минулі) обидві мали тонкий отвір та десь 2мм перегородку між упорами для лінії. Розсвердлити отвір не біда. Але ніжка бобишки на шосейному тросі 6мм довжиною - тобто треба з нуля або ручку підвести так, щоб 4мм тросу вибрати, або мікропідлаштування викрутити на ті ж 4мм( = мікропідлаштування не буде, що на механиці потрібно постійно).

Зпилювати ту ніжку краще не треба - бо 80% фіксації троса піде.
Так само як і так сильно обпилювати бобишку мтб тросу.

Краще дремелем збільшити паз в ручці, щоб мтб бобишка цілою влазила.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 15:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
LEX писал(а):
Народ, может кто-то видел или знает выпускают ли сейчас тормозные ручки для шоссейных крабов под прямой руль? Беглое гугление кроме дубликаторов не дает внятных результатов, знаю что в середине нулевых такие решения были, но сейчас в свободной продаже такого не наблюдаю, не могу я на баране, перевожу второй шоссер под прямой руль, может кто что видел и порекомендует где поискать? На своем основном пряморульном шоссере у меня ручки SRAM 7.0 1999 года с переключателем рычажности, сейчас такие только на ибее можно взять. Поэтому сейчас либо тулю дубликаторы, вариант так себе, но выбирать не приходится, либо может кто-то подскажет адекватные варианты.

Гугліть ручки під Бромптон. Там шосейний дуал-півот.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 15:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
LEX писал(а):
Тектро конечно имеют странную форму, но выбирать похоже тупо не из чего, сейчас знакомый отдал мне такие дубликаторы китайские, надо померять как они работают

Працюють гірше рідних ручок під пряморуль.
У мене аналогічні на інтегрованому буллхорні; під час цьогорічного капітального сервісу пересвердлив їх для кращої сумісності з крабами.

З результатом жити можна, але рідні ручки все одно були краще.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 18:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 8386
Город: Харьков, ХГ
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:01.11.2006
aidaho писал(а):
LEX писал(а):
Народ, может кто-то видел или знает выпускают ли сейчас тормозные ручки для шоссейных крабов под прямой руль? Беглое гугление кроме дубликаторов не дает внятных результатов, знаю что в середине нулевых такие решения были, но сейчас в свободной продаже такого не наблюдаю, не могу я на баране, перевожу второй шоссер под прямой руль, может кто что видел и порекомендует где поискать? На своем основном пряморульном шоссере у меня ручки SRAM 7.0 1999 года с переключателем рычажности, сейчас такие только на ибее можно взять. Поэтому сейчас либо тулю дубликаторы, вариант так себе, но выбирать не приходится, либо может кто-то подскажет адекватные варианты.

Гугліть ручки під Бромптон. Там шосейний дуал-півот.



Ага, для бромптона всё стоит как крыло от боинга.

_________________
Ремонт карбоновых рам, рулей, подседельных штырей и любых запчастей. Ремонт алюминиевых рам карбоном, повреждения любой сложности, 099 936 70 66.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.08.2023 20:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
LEX писал(а):
Ага, для бромптона всё стоит как крыло от боинга.

?

https://www.aliexpress.com/item/1005004661913383.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.052s | 22 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'