| orbea mx 40 |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Необхідна допомога велознавців!
СообщениеДобавлено: 31.08.2015 20:37 

Сообщения: 14
Город: Вінницька обл.
Пол: Муж
Зарегистрирован:31.08.2015
Доброго дня шановні друзі! Найперше - це звернення до модератора - якщо створив тему в не тій гілці, перенесіть, будьласка, куди потрібно, я новачок і ще незовсім орієнтуюсь по форумі, дякую.
Сама суть питання - на днях був придбаний велосипед http://aukro.ua/velosiped-gornyj-winner ... 78382.html
Потім почалось перечитування форумів - шкода, що не навпаки =) товариші специ, порадьте будьласка, що можна з даною веломашиною зробити (в розумних межах), щоб вона стала велосипедом. Величезне прохання - не пропонуйте викинути і купити нормальний бу ровер - маємо те, що маємо (с). хотів би з Вашою допомогою довести цю веломашину до розуму (наскільи це можливо). Вкладання коштів хотілось би робити на рівні мінімальному, але більш - менш якісному. Планую набути певного досвіду, і в подальшому, з Вашою допомогою (і з тягарем знань за плечима), придбати щось достойне. Велосипед планується використовувати для "покатушок" по місту, іноді виїздів на природу (по недуже екстремальним маршрутам), і також для нечастих поїздок до села по трасі (14 км в одну і в іншу сторону). Буду дуже вдячний Вам за професійні поради, і сподіваюсь, з Вашою допомогою стати справжнім велосипедистом :smile:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.08.2015 20:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 129
Город: Стрий
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:28.05.2014
З ашана НЕ можна зробити нормальний велосипед. Ніяк.

_________________
Vinnie


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.08.2015 20:57 

Сообщения: 14
Город: Вінницька обл.
Пол: Муж
Зарегистрирован:31.08.2015