| veliki.com.ua/dir_exercise-bikes.htm |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 17:32 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Привіт всім!
При нагоді купив стару дешеву хромолеву раму і вилку - хочу зібрати туристичний велосипед.
Я в цій темі новачок, допоможіть, будь ласка, вибрати трансмісію.
Рама з дорожнього чи шосейного велосипеда, кареточний стакан 68мм, задня вісь 130мм.
В ідеалі хочиться трансмісію 2х9, каретка шимановська під квадрат.
Вже є колеса на втулках Sora, задня втулка під касету до 9 швидкостей, якщо не помиляюсь. Касету планую ставити щось типу Алівіо.
Трансмісія буде МТБ, не шосейна. Кермо метелик, манетки моноблоки.
Так ось при підборі компонентів зачепився на такій штуці, як чейнлайн, який в ідеалі має бути однаковий на системі і на задній осі.
Чи можна якось заздалегідь вирахувати цей параметер? Чи тільки приміряти і міряти лінійкою чи штангелем? Може є якісь таблиці чи специфікації?
Ось, наприклад каретка буває з різною довжиною вала - в моєму випадку бачив 110мм, 113; 117,5; 122,5; 127,5.
Шатуни хотілось би щось з не дуже дорогого, наприклад Шимано FC-MT101-2, або б/у шукати.
Якщо не можна все це прорахувати заздалегідь, що краще - спочатку купити касету, і під неї вже підбирати систему чи навпаки?
Наперед вдячний за будь яку інформацію.


Вложения:
125163828_2755549201400766_2140237335763861059_n.jpg
125163828_2755549201400766_2140237335763861059_n.jpg [ 222.05 КБ | Просмотров: 2062 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 18:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
1 - краще купи готовий вел - хоч трушний, хоч рокс тур, хоч хоч що небудь, що приблизно задоволняє - дешевше буде.

2 - для турингу брати х2 це тупо. Бери х3. Тим паче з лише 9 позаду - цього недостатньо для х2 для турингу. Да й вел буде не лайтовий, тож пох.

3 - якщо береш х9 позаду, то логічно брати бу старі моделі х7/х9 або деор/слх/хт - коштують недорого, працюють пречудово.

4 - касета в ідеалі хг-400( якщо х9) - тобто бюджетна, але повністю в нікелі, напевно це алівія. Ланцюги як їх за ними не доглядай, юзай кампу, міняй їх, по колу юзай 2-3, але все одно помирають акурат так, щоб виходити сабж. Вища касета не збільшить пробіг, тож не має сенсу.

5 - забий на чейнлайн, все буде чітко, якщо поставиш н2 ситему. Хочеш квадрат - поміряй чейнлайн в когось на зовнішніх чашках та зроби такий само.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 19:27 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
kyivartwood

Да срать на тот чайнлайн. Главное чтоб был где-то рядом,
для корректной работы переключателя, чтоб хватило регулировок
выставить рамку в нужное место и ничего не задевало.

Обычно в характеристиках системы указывают чайнлайн при заданной
длине вала, либо просто чайнлай где длина не меняется.

Конкретно для FC-MT101-2 указанно
Цитата:
Chainline: 48.8 мм Q-фактор: 179.4 мм при вале 123мм.


Чайнлайн у кассеты не меняется кажется 47.5. Да и пофиг ни на что не влияет, а то начинают шатуны
асимметрично пихать, чтоб выставить тот мифический чайнлайн. То критично для сингспидов.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 20:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
планетарку впиндюрить. Старое железо с планетаркой до 2тщ грн.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 20:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Аякс писал(а):
планетарку впиндюрить. Старое железо с планетаркой до 2тщ грн.

таке пишуть лише ті, хто її ніколи не мав, а лише картинки в інеті бачив


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 20:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
tifo писал(а):
таке пишуть лише ті, хто її ніколи не мав, а лише картинки в інеті бачив

Вменеє. Старенька, але працює.


Вложения:
P00624-193251.jpg
P00624-193251.jpg [ 615.66 КБ | Просмотров: 1972 ]


_________________
Накат есть - дорог нет!!!
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 21:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Аякс писал(а):
tifo писал(а):
таке пишуть лише ті, хто її ніколи не мав, а лише картинки в інеті бачив

Вменеє. Старенька, але працює.

А туринг тут до чого? Це для їзди в пенсійному стилі по місту, да й то не кожному. До реальної їзди, тим паче завантаженому не має ніякого відношення. Тож ти таки пишеш про те, що бачив лише не картинках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 21:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
ок.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 22:07 

Сообщения: 22
Город: Луцьк
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.04.2020
Хіба існує мтб система 2х9, можливо просто з трійника зняти велику зірку або маленьку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.12.2020 23:06 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
Valeron86 писал(а):
Хіба існує мтб система 2х9, можливо просто з трійника зняти велику зірку або маленьку.


Даже 2х5 бывают.
Смысл не в количестве, а в качестве. Можно и 3х12 сделать,
а пользоваться 1 передачей и всем говорить что это сингл.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 14:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
:smile: Чейнлайн - важливий. Дивитись систему, в її описі буде довжина вала з якою в системи правильний чейнлайн (є правильний чейнлайн для дабла, для тріпла, для "нормальних" колись труб, для "оверсайзд" труб,... етцетера). Далі дивитись як саме ця система стає на раму та чи не треба з-за замалої/завеликою відстані до пера щось подкорегувати й купувати вал довший/коротший. Чому? Трійник або двійник (або обрана комбінація зірок) можуть "не стати" саме в цю раму з правильним валом, або стати надто далеко й давати непотрібні "перекоси" там де їх бути не повинно. А ще й Q-фактор...

:smile: Q-фактор - важливий. Це не тільки про ставити трійник або двійник, і на який вал ставити, але ж у першу чергу про комфорт у педалюванні. Ті, кому "все-одно" чи мати 130 чи 230 мм і "однаково комфотно" педалювати з обома - я вас поздоровлюю, сам так не можу.

:smile: Якщо в наявності є тільки рама- дивіться в першу чергу на раму. Пера, з чим вона їздила (може там справді була планетарка та сінгл зпереду і рама має можливість тільки одну зірку з макс. 40 зубів приняти? З валом 128 мм хіба що їздити потім).

:cool: Хау, старий індіанець все сказав і тепер бере попкорн) Останнім часом всі хочуть зібрати турінг занєдорого, прям цікаво шо то буде. Ще й тому, що сам собі зара щось подібне збираю, але з трохи іншою метою.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 21:30 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
tifo писал(а):
2 - для турингу брати х2 це тупо. Бери х3. Тим паче з лише 9 позаду - цього недостатньо для х2 для турингу. Да й вел буде не лайтовий, тож пох.

Ну не знаю - чого тупо? Та система, що я писав FC-MT101-2, має 36 і 22 зуба, тобто по факту це середня і маленька зірки зі стандартних старих МТБшних систем типу Діор. Я зараз на мтб катаюсь і майже ніколи не використовую велику зірку. А якщо цей вел буде завантажений сумками, то сумніваюсь, що мені захочеться топити на ньому як на шосейному. А касета 11-36 і вгору буде нормально тягнути. думаю.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 21:39 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
vmail писал(а):
Останнім часом всі хочуть зібрати турінг занєдорого, прям цікаво шо то буде. Ще й тому, що сам собі зара щось подібне збираю, але з трохи іншою метою.

Це точно) Повівся на дешеву раму - 200 грн, але хромоль. Правда трохи вдарена була, довелося рівняти. Вилка 400 грн, теж хромолева, труби рейнольдс.
Ще проблема була з рульовою колонкою - там посадочний діаметр 30мм, у нас такої не знайшов, замовив на аліекспрес на промпідшипниках безрізьбову, побачимо, що то буде.
Там вище писали, що краще купити готовий вел, дешевше буде, так це точно. Схоже рама, це найдешевше, що буде в цьому велосипеді) Вже витрачено 4300 грн.
Якщо проєкт успішно завершиться викладу повний кошторис.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 22:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
kyivartwood писал(а):
tifo писал(а):
2 - для турингу брати х2 це тупо. Бери х3. Тим паче з лише 9 позаду - цього недостатньо для х2 для турингу. Да й вел буде не лайтовий, тож пох.

Ну не знаю - чого тупо? Та система, що я писав FC-MT101-2, має 36 і 22 зуба, тобто по факту це середня і маленька зірки зі стандартних старих МТБшних систем типу Діор. Я зараз на мтб катаюсь і майже ніколи не використовую велику зірку. А якщо цей вел буде завантажений сумками, то сумніваюсь, що мені захочеться топити на ньому як на шосейному. А касета 11-36 і вгору буде нормально тягнути. думаю.

Я хз де ти так на мтб катаєш. В мене 42/11 найбільша й інколи не вистачає. Не те, щоб критично, реально не часто, але є таке. Менше - явно задрачуватиме часто.

На турингу в мене класичний трійник 22/32/42 й в 95% випадків я їзджу на 32. АЛЕ!!!
1 - вгору 22 потрібна й ппц( при 34 позаду. 40-42 на х9 тулити ти явно не будеш). Всіх тих, хто каже інакше, я задрався чекати нагорі - їм все вистачає, але чомусь пішки регулярно ходять.
2 - попереду 32 на завантаженому велі загалом вистачає, але коли їдеш по рівнині без вітру, по вітру, трохи під горку, то критично не вистачає. Якщо це трохи, то пох, але крутити вхолосту довгий час це сумно та важко.

Хай ти береш новий вел і там вже х2, ще й дуали, які х3 фіг знайдеш нормальні - ще якось можна посунутись, щоб не паритись та нічого не міняти. Але коли ти збираєш застарілий, але універсальний варіант з х9 позаду, коли хочеш ставити мтб манетки... Хай би на х1 надрачував, як зараз модно, але ставити х2 замість х3 за таких розкладів я вважаю, м'яко кажучи, дуууже дивним.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 22:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
tifo

Щодо ТС не знаю, а от за себе можу сказати що ставлю шосейний дабл-компакт і ззаду х9 шосейні ті ж самі, і ставлю це тому що в мене на досить великий радіус - майже пласко, БЕЗ гір. На МТВ26" по тих дорогах я їду майже весь час на 46 зірці та десь там 16-17-18 на касеті. Але ж я "людина, спотворена шосейником" і не збираюсь їздити з тяжкими сумками надальняк на тому що складаю - максимум там щось одноденне до 100км, і (переважно) як сітібайк/комютер та зимо- поганопогодо-велосипед без бездоріжжя. Тобто, дуже легкий турінг - тире - комютер. Не впевнений, що це універсально - але складаю вел саме під такі умови і мені здається що воно повинно працювати як задумано.

Тобто, може ТС трохи більше напише за майбутнє використання заплановане? Туризм може бути для кожного свій. Якщо він не їде в Карпати або Румунію/північнуІталію/..., то може й логічно те що він там собі напридумав. Й на чому він звик їздити, і як саме.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 23:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 264
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:23.10.2014
Ставь 2х10 или 2х11. В топку ту сковороду на 3 звездах.. Толку от нее мало, только вес лишний, и смотриться убого :bad:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.12.2020 23:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
МонголШуудан, а які саме передачі?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеСообщение было удалено | 31.12.2020 00:15.
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 11:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
real SIMON писал(а):
МонголШуудан, а які саме передачі?

Звідки таке вперте бажання сперечатись з "експертами"? :smile:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 11:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
vmail писал(а):
:smile: Чейнлайн - важливий. Дивитись систему, в її описі буде довжина вала з якою в системи правильний чейнлайн (є правильний чейнлайн для дабла, для тріпла, для "нормальних" колись труб, для "оверсайзд" труб,... етцетера). Далі дивитись як саме ця система стає на раму та чи не треба з-за замалої/завеликою відстані до пера щось подкорегувати й купувати вал довший/коротший. Чому? Трійник або двійник (або обрана комбінація зірок) можуть "не стати" саме в цю раму з правильним валом, або стати надто далеко й давати непотрібні "перекоси" там де їх бути не повинно.

Якщо все перемикається і на кочках не падає, знач все нормально з чейнлайном, щоб там штангель не казав.
Нема ніяких доказів того, що перекос негативно впливає на ресурс, чи КПД.

Ці апокаліптичні історії про перекошений цеп читав ще в сканах старих видань, коли трьохшвидкісні дерейлери штурмували світ сінглспід-пурістів.
Час йде, а пруфів досі нема.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 12:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
tifo писал(а):
Звідки таке вперте бажання сперечатись з "експертами"? :smile:


Та які там сперечання - навіть у думках не було. Чувак каже що так краще, тобто має досвід. От я і запитав які оптимальні зірки саме для турінга.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 13:29 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Тут ще питання ціни - це планувався бюджетний вел, але вже, схоже, не вийде) Тобто на цю стару раму нема сенсу ставити якісь нові топові компоненти. Напевно поставлю б/у трійник Shimano Deore FC-M460 44/32/22 знайшов тут за недорого.
Касету думаю 11-34 чи 12-36 - є яка суттєва різниця між ними?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 13:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Ти туринг робиш чи модне щось?
Який сенс подібних розмов?
Роби як тобі треба.


Те ж саме й про 11-34 чи 12-36 - рахуй скільки тобі треба, ли ше з цього й виходь. 11 та 12 малі це біля 9% найвищої передачі - це відчутно.

В мене на трійнику 11-34 - бо 11 мені треба, а 11-34 х9 касета має найкращий розрахунок зірок( немає однозубої передачі 11-12 та "старі" перемикачі чудово працюють, на 36 вже на межі закидують 592+).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 13:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
real SIMON писал(а):
Та які там сперечання - навіть у думках не було. Чувак каже що так краще, тобто має досвід. От я і запитав які оптимальні зірки саме для турінга.

Да от же все аргументував.
І навіть якщо не рахувати це за аргумент, то це вже свідчить про "експертний" рівень - взагалі нічого не знає де їздити, як їздити, пох на бажання х9 ставити, все пох - головне х3 сосе, х11 мінімум рулить. І будь-яка наступна його аргументація буде такою ж. Це ж класика.
МонголШуудан писал(а):
Толку от нее мало, только вес лишний, и смотриться убого :bad:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 14:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
tifo :wink:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 16:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
aidaho писал(а):
...
Якщо все перемикається і на кочках не падає, знач все нормально з чейнлайном, щоб там штангель не казав.
Нема ніяких доказів того, що перекос негативно впливає на ресурс, чи КПД.

Ці апокаліптичні історії про перекошений цеп читав ще в сканах старих видань, коли трьохшвидкісні дерейлери штурмували світ сінглспід-пурістів.
Час йде, а пруфів досі нема.


Ого.

Залишаюсь при своєму, але й вам всім не заважаю думати так як ви за потрібне маєте.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 20:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 264
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:23.10.2014
tifo писал(а):
real SIMON писал(а):
Та які там сперечання - навіть у думках не було. Чувак каже що так краще, тобто має досвід. От я і запитав які оптимальні зірки саме для турінга.

Да от же все аргументував.
І навіть якщо не рахувати це за аргумент, то це вже свідчить про "експертний" рівень - взагалі нічого не знає де їздити, як їздити, пох на бажання х9 ставити, все пох - головне х3 сосе, х11 мінімум рулить. І будь-яка наступна його аргументація буде такою ж. Це ж класика.
МонголШуудан писал(а):
Толку от нее мало, только вес лишний, и смотриться убого :bad:


Во, во... 3х сосе :smile: Еще 26 колеса посоветуй, ты же эксперт-теоретик :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 21:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
МонголШуудан, а по темі щось розповіси? Ну там про передачі, чи про колеса... Ну можна ще з тим "теоретиком" річним пробігом помірятися. :smile:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.12.2020 21:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 264
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:23.10.2014
kyivartwood писал(а):
Тут ще питання ціни - це планувався бюджетний вел, але вже, схоже, не вийде) Тобто на цю стару раму нема сенсу ставити якісь нові топові компоненти. Напевно поставлю б/у трійник Shimano Deore FC-M460 44/32/22 знайшов тут за недорого.
Касету думаю 11-34 чи 12-36 - є яка суттєва різниця між ними?



Короче друже, ты из Киева же ?) Могу подкинуть тебе шатуны Prowheel RPL 175мм,34/46Т практически новые, мне безнадобности они а еще и цепь есть 9ск новая. Остались от прайда друга, на который поставили сингл систему :smile: Для туринга, то что доктор прописал, ставь касету 11-36 и горя знать не будешь. А в обще, ты тут меньше слушай. Я когда то закинул фотку своего одно вельчиков, ghost fire road rage, так тут пена со всех щелей шла, что это карбон и он не предназначен для туризма, что рама лопнет и все тебе хана!!! :D :D :D И что карбон боиться точечных ударов, он как видит точки сразу ломаеться :D Короче, два дальняка по 2-3 недели, обьездил Румынию. А про Украину я молчу , в частности Карпаты. Теоретики :smile: Пиши в лс если что :wink:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
МонголШуудан писал(а):
так тут пена со всех щелей шла, что это карбон и он не предназначен для туризма, что рама лопнет и все тебе хана!!! :D :D :D И что карбон боиться точечных ударов, он как видит точки сразу ломаеться :D


Цікаво, а хто саме розповідав єдиному тут "суворому практику'' про те, як карбон шкодить велотуризму? :smile:

МонголШуудан писал(а):
Короче, два дальняка по 2-3 недели, обьездил Румынию. А про Украину я молчу , в частности Карпаты.

http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=79&t=495052&p=2090564#p2090564
Купив Ghost місяць тому і вже так багато на ньому встиг, ще й в таку пору року - круто!

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 264
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:23.10.2014
real SIMON писал(а):
МонголШуудан писал(а):
так тут пена со всех щелей шла, что это карбон и он не предназначен для туризма, что рама лопнет и все тебе хана!!! :D :D :D И что карбон боиться точечных ударов, он как видит точки сразу ломаеться :D


Цікаво, а хто саме розповідав єдиному тут "суворому практику'' про те, як карбон шкодить велотуризму? :smile:

Та такие же как и ты :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
tifo писал(а):
Цікаво, а хто саме розповідав єдиному тут "суворому практику'' про те, як карбон шкодить велотуризму? :smile:

Ніхто. Я ще раз ту ж цитату свою вставлю бо це саме той випадок, коли "експерти" радять щось без ніякої кореляції з потребами та/чи побажаннями й в результаті виходить треш.
Я навіть знаю, як це було. Якийсь зальотний нубас написав, що хоче спробувати потуристити та який вел взяти. Йому почали пропонувати все підряд, в тому числі якийсь клоун запропонував той гост "бо в нього такий та він рулить", незважаючи на те, що нубас питав щось за 500 баксів та збирався катати десь по Україні з 4кг палаткою та розкладним стільцем. Йому зауважили, що на рейдж таке не влізе. "Експерт" звичайно загрився та вийшов срач, в якому в тому числі почали обговорювати вади окремих матеріалів.

tifo писал(а):
Да от же все аргументував.
І навіть якщо не рахувати це за аргумент, то це вже свідчить про "експертний" рівень - взагалі нічого не знає де їздити, як їздити, пох на бажання х9 ставити, все пох - головне х3 сосе, х11 мінімум рулить. І будь-яка наступна його аргументація буде такою ж. Це ж класика.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 02.01.2021 21:01.
Причина: дубль
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 20:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
МонголШуудан писал(а):
Та такие же как и ты :D


Чуваче, ти взагалі щось по ділу відповісти здатен?

Якщо ні - не ганьби себе. Якщо так - розповідай як купив в магазині за тридцятку вел, що коштує вісімдесят і як за майже зимовий місяць встиг на ньому об'їхати всю Україну та Румунію. :smile:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 02.01.2021 23:42 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Ого, я бачу тут у вас своя атмосфера)
Коротше, наслухавшись порад, надивившись всіляких відео, планую ставити 3х9
Касета нова 11-34, система і шатуни б/у, передній чейнлайн підбираю довжиною вала каретки, щоб був максимально бдизький до заднього.
Експлуатація покаже, чи воно мені треба - якщо, наприклад, не треба буде велика зірка, то можна буде перейти на дві спереду, чи, навіть, на одну.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 01:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
трансмісія ставиться у відповідності до фізухи, вантажу з собою, власної ваги, дальності маршрутів, кутів рами, ваги компліту.

Перше б порадив поставити раму на колеса і виміряти кути, тоді уже подивитись як воно їхатиме, тоді продумати куди кататиме, тоді підбирати.


Особисто мені вистачило 1*8 40*11-34 при 700*35 на майже 200 км за добу з 10 кг на борту, але я катаю кожен день і немало.

3*9 непогано, бачу навіть запас. Але переконайтесь шо воно справді треба. І правильно написав тіфо, нікого не слухай.
Я б особисто вибрав дабл 42\34 + 11-32 ззаду, якшо говорити про турінги без гірських місцевостей.

плюс до всього, перший справжній досвід як мінімум сотки перевертає своє ж уявлення про передачі. це кубік рубік який дає здачі. дасть здачі зрозумієш як далі точніше з ним битися.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 05:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 3201
Изображения: 48
Город: степь
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.02.2012
Если планируется реальный туризм, с периодическим перемещением по гугл-спутнику отдалённо похожей на дорогу тенью, то трансмиссия ставится диапазоном побольше. Независимо от веса цвета и углов. И это тройник. Третья звезда есть не просит, жить не мешает, и оскорбляет только эстетические чувства особо тонко насмотревшихся модных блогеров.
С чейнлайном - главное чтоб звёзды системы не пилили перо. Но это касается в основном рам расчитанных на толстые покрышки.

_________________
No gods, no masters


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 14:39 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.
Сзади 8, 9, 10 то уже по физухе и рельефу,
мне бы наверно хватило и 9 11-32.

У меня на хартейле 3х9, а касета 11-28, частенько
он на асфальт заезжает и можно 35+ навернуть.
Редко бывают места куда я не заезжаю, 11-32 решило
бы эту проблему, но передаточные внутри мне больше
нравятся на 11-28. В этом году будут новые звёзды
системы меньше на 2 зуба от стандартных.

На подвесе 2х10. На асфальте 35 это предел, очень
сильно крутить нужно. Но асфальт для него больше исключение.
Сзади 11-32, нужно было ставить 11-34 или 11-36
уже на все случаи жизни.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 15:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
godspeed писал(а):
И это тройник.

+

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
KubikV писал(а):
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.


Турінг асфальтна машина. По асфальту, на мій погляд, 36Т навіть для фета буває замало. Якщо треба "ну дуже універсально", я б ставив 48/36/26. Можливо, не дуже трендово, але перекриє практично все.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:46 

Сообщения: 7
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.11.2020
Alonso Forgotten писал(а):
Перше б порадив поставити раму на колеса і виміряти кути, тоді уже подивитись як воно їхатиме, тоді продумати куди кататиме, тоді підбирати.

Де можна почитати чи подивитися що це за кути, як їх вимірюють і на що вони впливають?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 17:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
kyivartwood писал(а):
Де можна почитати чи подивитися що це за кути, як їх вимірюють і на що вони впливають?

Ніде не читай. Не треба воно тобі.
Плюс, що ДУУУЖЕ ВАЖЛИВО, ти ніяк на них не вплинеш.
Ще плюс - ти матрасний вел збираєш, де тим паче пох на геометрію, якщо вона +- в загальних середніх межах.

Чим більше читатимеш інети - тим більша вірогідність зібрати хню чи взагалі нічого.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
+1 До того ж, в будь якого виробника систем з неінтегрованою віссю є рекомендації по розміру каретки для адекватного чейнлайну.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:33 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
real SIMON писал(а):
KubikV писал(а):
Думаю для туринга достаточно 2 спереди 24/36.
На нём же не гонять и рекорды не ставить.


Турінг асфальтна машина. По асфальту, на мій погляд, 36Т навіть для фета буває замало. Якщо треба "ну дуже універсально", я б ставив 48/36/26. Можливо, не дуже трендово, але перекриє практично все.


Асфальтная и с полезной нагрузкой, долго. А с какой скоростью она ездит?
на 28 колесе при 11/36 с каденсом 85 это 36+, нужно больше?
А крейсерская сколько, 26-28? Так это 6-7 сзади.
С двойником получится больше "любимых"
И что крутить на 48? Разве что с горки.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Alonso Forgotten
та й маршрут вирiшуе. У мене на 150 км навкруги - майже стiл. тобто навiть на кiльцевий маршрут в 350-400 км нема потреби ставити гiрський розрахунок.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 18:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
KubikV писал(а):
[

Асфальтная и с полезной нагрузкой...
И что крутить на 48? Разве что с горки.


Ну не завжди воно "с полезной нагрузкой"... іноді і розігнатись виникає бажання. :wink: Хоча, тут як кому зручніше і моя пропозиція є лише варіант універсальної системи. А остаточне рішення визначить досвід власника турінга.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 19:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
KubikV писал(а):
И что крутить на 48? Разве что с горки.

По ровному норм. С горки вообще крутить не нужно. Зубов не хватит.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 21:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
До речі, про "куди крутити" подивився каталог Shimano на цей рік - у них "в тренді" дабли 48/31та 48/34... :roll:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 21:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
real SIMON
ведь 48/34 это совершенно иначе, чем 50/34 восьмилетней давности)

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.01.2021 22:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Aleksei Dmytren, я мав на увазі що це не 36/24... до речі, 50Т залишається і в цьому році. :wink:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 05:35 

Сообщения: 67
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.06.2014
А ну спеціалісти підкажіть що буде якщо схрестити бульдога з носорогом? Хочу поставить мтб-шну перекидку Sram GX з шосейними дуалами Sram Rival (система 2х11). Буде працювать? Які там співвідношення?
На питання нахуа відповідаю... Подобається на мтбшних перекидках у срама пряма підводка троса. Завдяки третьому коліщатку трос втикається з потрібного боку без здоровенної петлі. Чомусь на шосейних перекидках цього нема.

Изображение

Изображение


Последний раз редактировалось Gonzalez 13.01.2021 03:34, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 17:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Gonzalez писал(а):
Хочу поставить мтб-шну перекидку Sram GX з шосейними дуалами Sram Rival (система 2х11). Буде працювать? Які там співвідношення?
На питання нахуа відповідаю... Подобається на мтбшних перекидках у срама пряма підводка троса.
Изображение

Изображение

Усі задні перемикачі з груп Sram Rival та Sram Rival 1 мають Exact Actuation. Це значить, що вони підходять лише до тих 11-швидкісних манеток Sram, у яких саме Exact Actuation, себто які за один клац витягають 3,1 мм тросу.
http://blog.artscyclery.com/science-beh ... patibility
У МТБ-серії Sram GX серед задніх 11-шв. перемикачів є лише ті, у яких X-Actuation:
https://www.sram.com/en/sram/mountain/s ... ncy&page=1
Виходить, вони працюють тільки з такими 11-шв. шифтерами, які за один клац витягають 3,48 мм тросу. 11-швидкісних перемикачів з Exact Actuation (3,1 мм тросу на один клац) в серії Sram GX нині нема.

Значить, на ваше запитання відповідь негативна. У Sram недаремно працює стільки підлих гадів.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 19:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Проте якщо ви візьмете 10-швидкісний задній перемикач Sram GX, він обов'язково буде з Exact Actuation та з shift ratio 1,3. Це співвідношення ходу тросу та бічного ходу перемикачевого паралелограма. Shift ratio у 10-швидкісних МТБ-перемикачів Sram таке саме, як у 11-шв. шосейних перемикачів Sram.
http://blog.artscyclery.com/science-beh ... patibility
Тому 10-швидкісний перемикач Sram GX працюватиме з 11-швидкісною манеткою Sram Rival. Щоправда, точно невідомо, чи дотягуватиметься він до обох країв 11-швидкісної МТБ-касети через її більшу ширину. Це треба дослідити.
А з 11-швидкісною шосейною касетою Sram можливе не надто точне перемикання, бо там між центрами сусідніх зірок відстань менша, ніж у 11-швидкісних МТБ-касет Sram (3,72 мм замість 3,9 мм).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 19:36 

Сообщения: 67
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.06.2014
Дякую. Так і знав, що якесь западло має буть.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 20:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Ну можна перетворювач ходу тросу поставити та будь-який перемикач з будь-якими манетками потоваришувати.

Можна дуууже запаритись, розібрати дуали, витягнути ролик, на який намотується трос, обміряти та виготовити новий під інший хід тросу.
Або, якщо хід треба зменшити, то просто пропилити існуючий. Я під пивом не можу зрозуміти з усього написаного вище що ж треба - зменшити чи збільшити :D


Последний раз редактировалось tifo 07.01.2021 20:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.01.2021 20:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
andr писал(а):
Значить, на ваше запитання відповідь негативна. У Sram недаремно працює стільки підлих гадів.

Вони різко піднялися на темі сумісності 10ск шоссе/мтб компонентів. Весь американський CХ/Gravel на них їздив.
А як купонів настригли, стали як Shimano.

Чекаємо на наступного претендента на вільну нішу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2021 07:19 

Сообщения: 67
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.06.2014
andr писал(а):
Проте якщо ви візьмете 10-швидкісний задній перемикач Sram GX, він обов'язково буде з Exact Actuation

Перечитав ще раз уважно... Я правильно зрозумів, що без проблем можна схрестити систему 2х10? Тобто 10 швидкісний GX має Exact Actuation та шосейні дуали на 10 швидкостей мають Exact Actuation. Якшо так, то мені не принципово 2х11, вистачить і 10 зірок.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2021 12:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Gonzalez писал(а):
Хочу поставить мтб-шну перекидку Sram GX з шосейними дуалами Sram Rival (система 2х11). Буде працювать?
...
Я правильно зрозумів, що без проблем можна схрестити систему 2х10? Тобто 10 швидкісний GX має Exact Actuation та шосейні дуали на 10 швидкостей мають Exact Actuation. Якшо так, то мені не принципово 2х11, вистачить і 10 зірок.

З вашої першої фрази мені здалося, що у вас вже є 11-швидкісний шосейний шифтер. Та якщо ви можете купити 10-швидкісний шосейний шифтер Sram, до нього підійде будь-який 10-шв. перемикач Sram (і шосейний, і МТБ) та будь-яка 10-шв. касета будь-якої фірми (шосе, МТБ. Sram, Shimano і т. д.).
Проблеми можливі не через хід тросу, а лише через ємність перемикача та максимальний розмір задніх зірок. Це залежить від конкретних моделей.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 10.01.2021 19:50 

Сообщения: 67
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.06.2014
Залишилось вибрать 10-швидкісні шифтери. Шось я таких не бачу. Apex, Rival, Force - всі 11-швидкісні.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.131s | 74 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'