ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Marin Touring (новый крафт туринга) http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=524435 |
Страница 2 из 3 |
Автор: | tifo [ 20.03.2023 13:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Так ще й не почав Хто що думає що до внутрішньої проводки? Все ж труба нижня не величезна, як в алю рам буває, а відповідно ті отвори під проводку немало місця займуть. Звичайно накладки припаяю навколо отворів, якщо таки робитиму. |
Автор: | Supinator [ 20.03.2023 18:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Цитата: Хто що думає що до внутрішньої проводки? Непотрібна вона. |
Автор: | tifo [ 20.03.2023 19:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Сама по собі проводка мені не заважає ані фізично, ані візуально, вона тут зроблена акурано, 3 алюмінієвих зажима, тримається гуд, йде рівно. Але я хочу знизу під рамою знову зробити багажну систему для води, це бонок 6 в додаток до наявних. Плюс наявні припаяні якимось лайном, скоріш за все цинково-алюмінієвим припоєм - їх перепаювати всі бо хз як переживуть сильно більш температурну пайку в доволі великій близькості. Да й загалом вийде дофігенько бонок на одній трубі... А от якщо запхати лінії в трубу, то наявні бонки можна використати, ну додати 1 чи 2. Й виглядати буде краще, й 100500 бонок не буде. Тож питання лише технічне - наскільки надійно. Хоча, купа ж велів стальних з внутрішньою проводкою, й тупо свердлять як прийдеться. Я ж, якщо буду робити внутрішню, то посилю отвори косинкою напаяною. Біля рульового стакану там косинка, можна навіть нічого не підсилюючи туди надрилити отворів та завести лінії. А от знизу біля каретки вже натурально частину труби вигризти треба, в ідеалі тупо 3 рубшки в ряд - 4+4+5=13мм. Труба 35 = 110 окружність. |
Автор: | Supinator [ 21.03.2023 08:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
А не буде небажана додаткова вода під час дощу потрапляти у сталеву раму через отвори входу і виходу троса? |
Автор: | aidaho [ 21.03.2023 15:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Голосую за вгамування прагнень до індивідуалізації за допомогою наліпок і кольорових бонок. Легко, швидко, надійно, дешево. |
Автор: | tifo [ 21.03.2023 20:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
это не индивидуализация. То, что я делаю, это то, что сделает вел удобным, именно таким, каким я его хочу. Речь не по цвета, а про реальный фунционал. За внутреннюю проводку я таки передумал сам - просто померял, прикинул и там просто не влазит выход для трех линий возле каретки никак. Даже для одной не выходит - там большая плоность родных бонок, реально выйдет пол трубы отпиленой. |
Автор: | andr [ 22.04.2023 22:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Трохи незрозуміло: чому так відрізняються кольори ділянок біля різних бонок? Прямо біля самих бонок. Навколо деяких бонок ці області майже білі, а навколо інших - майже чорні. |
Автор: | evilnhn [ 23.04.2023 00:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Мабуть температурний вплив на фарбу. |
Автор: | tifo [ 23.04.2023 08:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
світлих місць там два - одне на вилці, одне на рамі, - й це місця, що не паялись. Там просто підпалена та зачищена фарба, щоб чекнути рідну пайку. Була ідея, що рідна пайка лайно, а відповідно думали замінити рідні 6шт бонок, які будуть нести навантаження. Але стоком виявилась чудова пайка латунню. А так вся пайка однакова - підпалене та зачищене від фарби місце, потім пайка, навколо якої темний флюс. Флюс може бути нерівномірно навколо бо був здутий пальником. Паяли аг60 флюсованим. |
Автор: | tifo [ 11.05.2023 17:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
питання думаю вел не фарбувати, а просто лаком покрити - ну щоб був рідного металевого кольору. Чувак на порошку каже, що вийде фігня - вийде нерівномірний колір бо метал при нагріванні плямами піде. Може хтось має фото подібного? порошок здувається піском потім? Ну щоб перефарбувати, якщо що. Все ж не алюміній, сталюка дибела - тож повинна по уму бути можливість здути. Можно звичайно автомобільною емаллю, але хочеться саме порошок - і дибеліше сильно, й простіше теж сильно. |
Автор: | andr [ 11.05.2023 18:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
tifo писал(а): думаю вел не фарбувати, а просто лаком покрити - ну щоб був рідного металевого кольору. Чувак на порошку каже, що вийде фігня - вийде нерівномірний колір бо метал при нагріванні плямами піде. Мова про порошковий прозорий лак? Себто маляр (чи як його там) каже, що нагріта у порошковій камері сталь подекуди змінить колір? |
Автор: | tifo [ 11.05.2023 18:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
так ну це логічно загалом - порошок це порошок, а не суцільна плівка, від кисню в повітрі він не захистить після нанесення.Тож нагріватиметься сталь в присутності кисню аж до самого кінця, коли порошок розплавиться/полімеризується. Тож вийде темніше та таки нерівномірно, щось аля "світлих плям біля пайки". |
Автор: | andr [ 11.05.2023 20:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) |
Ледь помітні кольори мінливості з'являються на більшості марок сталі за температури, вищої ніж 200 градусів. Можна пошукати сорт лаку, якому потрібна відносно невисока температура у порошковій камері (менше 200 градусів). Ну, і вмовити фахівця. |
Автор: | tifo [ 06.06.2023 13:01 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Marin Touring (новый крафт туринга) | ||
Пофарбував нарешті... Колір офігенний вийшов, але не той, що планувалось. Винен тут не я. Але загалом мені все одно подобається дуууже.
|
Страница 2 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |