ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ 1 сообщение ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Гальмівні колодки Shimano Ultegra / 105 / GRX / TRP Hylex

Гальмівні колодки Shimano Ultegra / 105 / GRX / TRP Hylex

- Семен Дежнев
Профиль 
29.05.2024 10:45 Сообщение
Город: Львів
Цена:

Город: Львів
Продам Гальмівні колодки для дискових гальм
Виробництво: Китай

Тел: О9З.5З.1О.475 О96.ОО9.15.15
Зручніше робити замовлення через сайт: https://customlight.com.ua/g89304751-galmivni-kolodki

Знаходжуся у Львові
Відправляю Новою поштою та Укрпоштою

Чудова якість виготовлення. По відгуках від покупців - колодки працюють не гірше оригінальних. Не кришаться, встановлюються без напилінгу.


Сумісність:
Shimano Shimano 105 R7020, BR-R7070,
Dura Ace R9120, Dura Ace R9170, BR-R9170, XTR BR-M9100,
Ultegra R8020, BR-R8070, BR-RS305, BR-RS405, BR-RS505, BR-RS805,
Metrea BR-U5000, Tiagra BR-4770, GRX BR-RX810 and GRX BR-RX400

Rever Attack-R, MCX2 Flat Mount, MCX1 Flat Mount, MCX-S

TRP Hylex Flat Mount, Hylex RS Flat Mount, HD-T910

Tektro HD-R510, HD-R310


Органіка (resin) на алюмінієві підкладці:
Ціна - 90грн
Изображение

Напів-металеві (схожі з органікою, але містять більший відсоток металевої стружки)
Ціна - 75грн
Изображение


В комплект входить: дві гальмівні колодки + пружина 

Більшість велолюбителів прекрасно розбираються в велосипедах. Добре знають, як налаштовувати їх, які компоненти вибирати і звичайно, як на них кататися. Тим часом, на будь-якому велосипеді є компоненти, на які мало хто звертає увагу, і один з цих компонентів - гальмівні колодки.
Найчастіше колодки вважають чимось абсолютно неважливим: «колодки - вони і в Африці колодки» - вважає більшість байкерів. Насправді все не так просто. «Вони гальмують, і це все, що мені необхідно» - думав я раніше. Але, насправді, різні типи гальмівних колодок, гальмують зовсім по-різному, і правильний їх вибір дозволить отримати більше задоволення від катання і покращитити час на гоночній трасі.


Існує два основних типи дискових гальмівних колодок:
металеві (вони ж спечені Sintered) 
напів-металеві (semi matalic)

напів-металеві в свою чергу поділяються на:
Органічні (Resin): Містять найбільший відсоток органічних смол і мінімум металевої стружки <30%
Напів-металеві: (semi matalic) містять металевої стружки >30%
Керамічні: містять металевої стружки >30%, з додаванням  керамічної крихти


Щоб зробити вірний вибір колодок. потрібно звернути увагу на такі параметри.як:

- Вага райдера
- Погодні умови на трасі
- Стиль катання
- Розмір гальмівних дисків


Особливості різних типів колодок:

Органічні колодки  -  най м'якші, дають  найкращу модуляцію. Дозволяю найточніше дозувати гальмівне зусилля, уникнути блокування колеса, що є дуже важливо на м'якому грунті, 

плюси:
- Тихі в суху погоду
- Швидко притираються
- Краща модуляція
- Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору
- найменше зношують ротор (важливо для дорогих. композитних роторів)

мінуси:
- Швидше стираються
- Не дуже добре працюють в мокрих / брудних умовах
- Можуть  пищати коли мокр
- При нагріванні втрачають гальмівне зусилля, швидко зношуються



напів-металеві -  жорсткіші від  органічних, модуляція трохи гірша але не погана. Більша сила гальмування. Очищаються краще від органічних. Практично не пищать при попаданні води і бруду.

плюси:
- Тихі в суху і мокру погоду
- Швидко притираються
- Хороша модуляція
- Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору
- помірно зношують ротори (важливо для дорогих. композитних роторів)
- Нормально працюють в мокрих / брудних умовах

мінуси:
- Швидше стираються
- При нагріванні втрачають гальмівне зусилля, швидко зношуються



Керамічні -  При хорошій модуляції є більш потужний максимум в порівнянні з органікою і напів-металом. Очищаються краще від органічних. Практично не пищать при попаданні води і бруду. Менше втрачають в гальмівному зусиллі при нагріві.

плюси:
- Тихі в суху і мокру погоду
- Швидко притираються
- Хороша модуляція
- Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору
- Нормально працюють в мокрих / брудних умовах
- Більший ресурс
- При нагріванні менше втрачають гальмівне зусилля

мінуси:
- Сильніше зношують ротори  (важливо для дорогих. композитних роторів)


Спечені колодки (sintered) - найбільше гальмівне зусилля, при нагріві не втрачається. Найбільший ресурс колодок.

плюси:
- Витримують більш високу температуру, ніж напів-металеві колодки
- Виграють в потужності в мокрих умовах, 
- Більший ресурс

мінуси:
- Більш шумні в суху погоду і при сильному нагріві
- Довше притираються
- Недостатня модуляція
- Більше тепла передається в каліпер.


Підсумок.

Спечені колодки варто використовувати, якщо:
- Ваша вага вище середнього
- Ваш стиль катання - даунхіл
- Ви часто катаєтеся в несприятливих погодних умовах (калюжі, бруд, пил і т.д.)

Органічні колодки знадобляться якщо:
- Ваша вага середній, або нижче середнього
- Ви катаєтеся в суху погоду
- Ваш стиль катання не має на увазі частого і сильного використання гальм

Керамічні та напівметалеві:
- Підійдуть для більшості райдерів
- Для їзди в будь яку погоду


Також в наявності ротори Avid
Тема поднималась пользователем sergij77 29.05.2024 10:45.

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ 1 сообщение ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия