ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова
http://xt.ht/phpbb/

Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=2770&t=402639
Страница 36 из 37

Автор:  XTRыч [ 03.08.2022 10:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Аякс писал(а):
Добрый вечер.
Огромная просьба - покритикуйте пожалуста. А то я весь извёлся.

а что критиковать? Ламповая хромоль на STXе. я их просто обожаю. Собрал бы сотню, да хранить негде. нужен зал отапливаемый и красивый.

Автор:  Аякс [ 05.08.2022 10:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

День добрый. Может у кого было такое? На заднем колесе присутствовало небольшое "яйцо" на ободе(28"). Обод поровнял, ставлю покрышку - есть радиальное биение. Проверил на двух б/у покрышках 35с. На камере заклеена двумя латками одна дырка. Латки наложены одна на одну. Может это быть проблемой?

Автор:  карабас. б. [ 05.08.2022 12:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Якщо камера перемагає покришку то покришка сумнівної якості .Камера зафіксована відносно обода а покришку можна змістити і все буде ясно.

Автор:  Аякс [ 04.12.2022 11:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Доброго дня. Потрапила в мої криві руки рама. Попередній власник загнав підседєльний штир зовсім неглибоко і тим самим вигнув підседільну трубу вбік. Щей перетягнув хомута і труба тріснула. Питання - якщо спробувати загнати штир глибоко, то тріщина не пойде далі, чи просто відрізати шматок підседільної труби перед тріщиною. залишиться трохи більше 2см над верхньою трубою.

Вложения:
P21204-101502.jpg
P21204-101502.jpg [ 238.09 КБ | Просмотров: 5252 ]

Автор:  romm [ 04.12.2022 20:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Заганяти нічого не треба , штир потрібно встромити сантиметрів на десять . Важливо щоб його діаметр був максимальноможливим , але щоб входив без молотка. Якось так .

Автор:  Аякс [ 04.12.2022 21:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Труба скривлена трохи і штир заходить дуже важко. сантиметрів на 4. далі не лізе. отвір труби на штир 25.4.
рама 90-х років. зараз на сучасних велосипедах, цього формату, підседільна труба не більше 2 см над верхньою трубою. може відпиляти шматок труби до тріщини, зробити ззаду проріз під хомут, та й усе?

Вложения:
P21204-101450.jpg
P21204-101450.jpg [ 503.89 КБ | Просмотров: 5228 ]

Автор:  andr [ 04.12.2022 23:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Аякс писал(а):
Потрапила в мої криві руки рама. Попередній власник загнав підседєльний штир зовсім неглибоко і тим самим вигнув підседільну трубу вбік. Щей перетягнув хомута і труба тріснула. Питання - якщо спробувати загнати штир глибоко, то тріщина не пойде далі, чи просто відрізати шматок підседільної труби перед тріщиною. залишиться трохи більше 2см над верхньою трубою.
...
Труба скривлена трохи і штир заходить дуже важко. сантиметрів на 4. далі не лізе.

Розсвердліть отвір, який унизу прорізу на підсідельні трубі, так, щоб тріщина зникла. Якщо діаметр дірки стане навіть 10 мм - нічого страшного. У великого отвору плавніші обриси, ніж у маленького. Це сильно зменшить напруження у матеріалі труби. Мені вдалося так врятувати кілька рам, пошкоджених власниками.
Можна на додачу трохи зменшити діаметр підсідела. Обгорніть дерев'яний прямокутний брусок крупнозернистою наждачною шкуркою. Приставте цей девайс до підсідельного штиря під кутом приблизно 45 градусів. Шліфуйте, рухаючи брусок вперед-назад та постійно прокручуючи підсідел у одному напрямку. Це зробить шліфування рівномірним. Час від часу перевіряйте, як глибоко штир заходить у трубу. Для певності варто ще й міряти діаметр штиря у різних місцях, щоб виходило більш-менш однаково.
Справа абсолютно не важка. Зменшити діаметр алюмінієвого штиря на 0,1 мм можна за кілька хвилин. Можна навіть на 0,5 мм, і вийде цілком точно (у розумних межах), тільки часу піде більше.

Автор:  Аякс [ 05.12.2022 01:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Там тріщина вбік на 5мм. Свердло має бути завтовшки 12 мм. Велика дірка вийде.
По штирю ситуація така. зменшувати діаметр непотрібно, бо трубу зігнуто зверху на пару мм. Через це він і не йде вглиб. Знову ж таки схиляюсь до того,щоб відпиляти шматок труби. Тоді штир легко зайде і тріщини не буде. Питання - чи не вилізе якийсь косяк, якщо я відріжу шматок труби.

Автор:  andr [ 05.12.2022 13:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Треба оцінити конструкцію. Сфотографуйте вузол збоку, а також якось навскоси, коли можна. З добрим освітленням.

Автор:  Аякс [ 06.12.2022 09:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

andr писал(а):
Треба оцінити конструкцію. Сфотографуйте вузол збоку, а також якось навскоси, коли можна. З добрим освітленням.


Вложения:
P21206-083258.jpg
P21206-083258.jpg [ 409.23 КБ | Просмотров: 5163 ]
P21206-083330.jpg
P21206-083330.jpg [ 383.47 КБ | Просмотров: 5163 ]
P21206-083232.jpg
P21206-083232.jpg [ 385.67 КБ | Просмотров: 5163 ]
P21206-083205.jpg
P21206-083205.jpg [ 390.79 КБ | Просмотров: 5163 ]

Автор:  andr [ 09.12.2022 15:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Пардон, останні дні дуже поганий інет, не міг одразу написати.
Трубу справді можна вкоротити. На вашому місці після цього я б пропиляв не одну, а дві щілини, причому не фронтальні, а по боках (точніше, я б зробив аж чотири пропили, додавши ще задній та передній, та це виглядає, мабуть, незвично). Так ми зменшимо додаткові навантаження на зону навколо зварних швів. Звісно, кінець кожного пропилу треба засвердлити.
Дві, три, а то й чотири щілини замість однієї - не дивина. Чим їх більше, тим менші деформації біля кожної з них, до того ж їх можна робити набагато коротшими. Усе це додає рамі міцності.

Вложения:
Trek seat tube.png
Trek seat tube.png [ 476.15 КБ | Просмотров: 5121 ]

Автор:  Аякс [ 09.12.2022 23:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Дякую. Я мабуть зроблю всеж таки один пропил. Хомут широкий, майже 2 см. Штир зажену вглиб сантиметрів на 12-15.

Автор:  Аякс [ 28.03.2023 17:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Доброго дня. Хтось може допомогти по кантіліверних гальмах br-at50? Хтось користувався? Які враження? І на даний час яка їх реальна вартість за пару(з гальмівними ручками)?

Автор:  Cassette in chain [ 08.06.2023 11:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

Рівняємо вилку (фото з інтернету, тобто чуже)

Вложение:
wid1.jpg
wid1.jpg [ 106.33 КБ | Просмотров: 4576 ]


Вложение:
wid2.jpg
wid2.jpg [ 514.21 КБ | Просмотров: 4576 ]

Автор:  Аякс [ 21.06.2023 15:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры

День добрий. Задній перемикач шимано(дрєвній, як говно мамонта) не скидає цеп з великих зірок на малі. Закидує нормально. Тросік ковзає нормально. Перемикач зняв - наче всі пружини в нормі. Пружинять.
Фото перемикача з інтернету. Але в мене такий самий.

Вложения:
218.jpg
218.jpg [ 137.14 КБ | Просмотров: 4518 ]

Страница 36 из 37 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/