ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером

Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером

- Марко Поло
Профиль 
08.02.2019 22:41 Сообщение
У чому прикол такої рами? Жорсткість заднього трикутника, ширина колеса, незвичайність, інженеру наснилося?

Вложения

WP2016042_sssarwn.jpg
WP2016042_sssarwn.jpg
[ 266.14 КБ | Просмотров: 3605 ]


Последнее сообщение


Re: Покажи свой МТБ 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
08.02.2019 22:43 Сообщение
все вместе и цепь без замка.


Re: Покажи свой МТБ 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
08.02.2019 22:48 Сообщение
И можно ремень поставить.


Re: Покажи свой МТБ 90-х

- Христофор Колумб
Профиль 
08.02.2019 22:54 Сообщение
vmail писал(а)
И можно ремень поставить.
А как с натяжением быть?

Отправлено с моего LLD-L31 через Tapatalk


Re: Покажи свой МТБ 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
08.02.2019 23:43 Сообщение
Artur Pilipenko писал(а)
vmail писал(а)
И можно ремень поставить.
А как с натяжением быть?

Отправлено с моего LLD-L31 через Tapatalk


Натяжитель ременной в крепление заднего переклюка, как и с синглспидом на цепи.


Re: Покажи свой МТБ 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
09.02.2019 15:47 Сообщение
alexphd писал(а)
У чому прикол такої рами? Жорсткість заднього трикутника, ширина колеса, незвичайність, інженеру наснилося?
Aleksei Dmytren писал(а)
все вместе и цепь без замка.
vmail писал(а)
И можно ремень поставить.

Додам сюди ще дещо. Цю ідею з піднятим правим нижнім пером (чи з обома піднятими нижніми перами) вигадали десь наприкінці 1980-х. Назвали її elevated chainstay, e-chainstay. Робити таке кинулося одразу з десяток фірм.
Бічна жорсткість заднього трикутника, а також його опірність зусиллям, які чинить ланцюг, за такої схеми падає (якщо взяти труби з тим же профілем, що й у звичної рами). Проте це можна здолати, застосувавши товщі труби чи приваривши кілька додаткових. Так воно й є: майже всі рами з e-chainstay вельми важкі.
Придумали це, щоб зменшити довжину нижніх пер, при тому не занадто їх згинаючи. Тоді вважали: коротші пера кращі, байк стає верткішим, краще завантажується заднє колесо на кантрійних підйомах. Дехто дійшов до 400 мм на 26" рамах. Згодом з'ясувалося, що з надто короткими перами в найкрутіших місцях ти перекидаєшся через спину. Тому в другій половині 1990-х індустрія полюбила 425 мм та любить їх досі, хоча цьому заважають більші колеса (27,5", 29").
Другий цікавий чинник у e-chainstay - грязьові просвіти. Справді, між гумою та перами тепер не замішані цеп з переднім перемикачем, а також передні зірки. До того ж підняте праве перо дуже корисне у багні, котре провокує чейнсак (chainsuck).
Додатковою користю від e-chainstay є кращий Q-фактор. Точніше, теоретично його можна поліпшити, а насправді - у кого як вийшло.
Крім того, ланцюг, шарпаючись на вибоях, не довбає перо. У ті часи удари ланцюга об раму на МТБ були незвичними для народу й асоціювалися з чимось негарним.

Про ремінь тут сказали. Щоправда, цю чесноту побачили у старих рам з піднятим пером у 2000-х, з появою серійних ременів.
Є ще одна ефектна ідея. Вона пов'язана з ретродирект-драйвом. Якщо у рами з e-chainstay присутні навскісні чи горизонтальні прорізи в дропаутах, можна скоїти вражаюче гарну версію ретродиректа.

Изображение



phpBB [video]



viewtopic.php?f=31&t=9298&start=105#p1779204


Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером

- Георгий Седов
Профиль 
16.03.2020 01:13 Сообщение
Изображение


Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером

- Афанасий Никитин
Профиль 
16.03.2020 02:28 Сообщение
Rost писал(а)
Изображение

Зрозуміло, це все заради крепіння сокири!


Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером

- Георгий Седов
Профиль 
03.05.2020 20:38 Сообщение
Изображение
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия