ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ] |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером |
---|
Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером |
alexphd - Марко Поло |
08.02.2019 22:41 |
У чому прикол такої рами? Жорсткість заднього трикутника, ширина колеса, незвичайність, інженеру наснилося?
|
Вложения |
WP2016042_sssarwn.jpg [ 266.14 КБ | Просмотров: 3605 ] |
Последнее сообщение |
Re: Покажи свой МТБ 90-х |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
08.02.2019 22:43 |
все вместе и цепь без замка.
|
Re: Покажи свой МТБ 90-х |
vmail - Перси Фоссет |
08.02.2019 22:48 |
И можно ремень поставить.
|
Re: Покажи свой МТБ 90-х |
Artur Pilipenko - Христофор Колумб |
08.02.2019 22:54 |
vmail писал(а) И можно ремень поставить. А как с натяжением быть? Отправлено с моего LLD-L31 через Tapatalk |
Re: Покажи свой МТБ 90-х |
vmail - Перси Фоссет |
08.02.2019 23:43 |
Artur Pilipenko писал(а) vmail писал(а) И можно ремень поставить. А как с натяжением быть? Отправлено с моего LLD-L31 через Tapatalk Натяжитель ременной в крепление заднего переклюка, как и с синглспидом на цепи. |
Re: Покажи свой МТБ 90-х |
andr - Перси Фоссет |
09.02.2019 15:47 |
alexphd писал(а) У чому прикол такої рами? Жорсткість заднього трикутника, ширина колеса, незвичайність, інженеру наснилося? Aleksei Dmytren писал(а) все вместе и цепь без замка. vmail писал(а) И можно ремень поставить. Додам сюди ще дещо. Цю ідею з піднятим правим нижнім пером (чи з обома піднятими нижніми перами) вигадали десь наприкінці 1980-х. Назвали її elevated chainstay, e-chainstay. Робити таке кинулося одразу з десяток фірм. Бічна жорсткість заднього трикутника, а також його опірність зусиллям, які чинить ланцюг, за такої схеми падає (якщо взяти труби з тим же профілем, що й у звичної рами). Проте це можна здолати, застосувавши товщі труби чи приваривши кілька додаткових. Так воно й є: майже всі рами з e-chainstay вельми важкі. Придумали це, щоб зменшити довжину нижніх пер, при тому не занадто їх згинаючи. Тоді вважали: коротші пера кращі, байк стає верткішим, краще завантажується заднє колесо на кантрійних підйомах. Дехто дійшов до 400 мм на 26" рамах. Згодом з'ясувалося, що з надто короткими перами в найкрутіших місцях ти перекидаєшся через спину. Тому в другій половині 1990-х індустрія полюбила 425 мм та любить їх досі, хоча цьому заважають більші колеса (27,5", 29"). Другий цікавий чинник у e-chainstay - грязьові просвіти. Справді, між гумою та перами тепер не замішані цеп з переднім перемикачем, а також передні зірки. До того ж підняте праве перо дуже корисне у багні, котре провокує чейнсак (chainsuck). Додатковою користю від e-chainstay є кращий Q-фактор. Точніше, теоретично його можна поліпшити, а насправді - у кого як вийшло. Крім того, ланцюг, шарпаючись на вибоях, не довбає перо. У ті часи удари ланцюга об раму на МТБ були незвичними для народу й асоціювалися з чимось негарним. Про ремінь тут сказали. Щоправда, цю чесноту побачили у старих рам з піднятим пером у 2000-х, з появою серійних ременів. Є ще одна ефектна ідея. Вона пов'язана з ретродирект-драйвом. Якщо у рами з e-chainstay присутні навскісні чи горизонтальні прорізи в дропаутах, можна скоїти вражаюче гарну версію ретродиректа. viewtopic.php?f=31&t=9298&start=105#p1779204 |
Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером |
Rost - Георгий Седов |
16.03.2020 01:13 |
Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером |
Aiwengo - Афанасий Никитин |
16.03.2020 02:28 |
Rost писал(а) Зрозуміло, це все заради крепіння сокири! |
Re: Цікавий дизайн з піднятим нижнім пером |
Rost - Георгий Седов |
03.05.2020 20:38 |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |