ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Туризм и спорт по видам » Вода |
Пред. тема | След. тема Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ] На страницу Пред. 1, 2, 3, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Парні весла у водному туризмі |
---|
Re: Парні весла у водному туризмі |
Канівець - Христофор Колумб |
10.09.2021 14:10 |
Цього літа подорожували Дніпром . Стартували із Канева і за вісім ходових днів дійшли до м.Дніпро ( 330 км).
А через місяць за вихідні пройшли над дніпровськими порогами - 80 км.від м.Дніпро і до Запоріжжя. Там залишили човен на зиму, а наступного сезону далі до моря. Йшли на склопластиковому човні -двійці під парними веслами, човен показав себе добре, на веслах за день в середньому проходили по 40 км ( максимум був 65км) . Коротко тут https://www.facebook.com/groups/www.poe ... 903134173/ і тут https://www.facebook.com/groups/www.poe ... 143543382/ |
Последнее сообщение |
Re: Парні весла у водному туризмі |
Vasiliy N - Миклухо Маклай |
28.09.2021 14:39 |
У вас човен, як видно з фото, - довгий, а по обводах він більше схожий на академічну 4-ку (поправте мене, якщо неправий).
А тому й спритніший, та ще йшли на парних веслах, що теж додає в швидкості. Наведіть, будь-ласка, його технічні характеристики: вага, довжина/ширина, середня ходова швидкість; в якому режимі йшли (кількість часу неперервного веслювання та час на відпочинок). |
Re: Парні весла у водному туризмі |
Канівець - Христофор Колумб |
28.09.2021 15:22 |
Довжина 7,4, ширина 0,7м. Вага голого корпуса-50 кг.
Це учбовий човен для підготовки веслярів- академістів, двійка ( можливо зі стерновим) . На човні повинні бути дві рухомих банки на полозках, підніжки і кронштейни під весла довж.3м. Але так як він дістався нам розукомплектований, та й корпус у нього напівкруглого перерізу ( з мінімальною початковою стійкістю в рівновазі)- то переробили його під наші можливості і потреби, для великої води. Поставили на дерев'яній рамі два страхувальні поплавці ( із пластикових труб 100 мм) і весла розбірні довж.2,75м. Банки - нерухомі. Вага збільшилася ще на 20 кг+ речі для походу. Тому ясно, що човен був перевантажений і з неефективними веслами. Але свою задачу він виконував - дозволяв немолодому і слабопідготовленому екіпажу ( загальний вік -121 рік) проходити щодня без врахування течії , в різних вітрових умовах по 40 км. Швидкість невелика - 7- 7,5 км/ год. Режим подорожі був такий- підйом о 5 год., вихід о 6 год. Зранку, поки нема спеки і вітру - пройти 25 -30 км.В спеку- відпочинок, обід, сон, а під вечір - ще дві-три години ходу., Думаю, що краще показати як на подібних човнах подорожують в інших країнах.Наприклад , водний туризм в Німеччині " Wanderrudern". Добовий перехід складає у них 60-70 км. Ідуть чітко, легко і без напрягу, крейсерська швидкість- 10 км/ год. Все встигають ( навіть у короткі зимові дні). https://youtu.be/h_RiJRFBVAY |
Re: Парні весла у водному туризмі |
Канівець - Христофор Колумб |
28.09.2021 20:09 |
Ось іще один приклад "Wanderrudern".
За 10 днів - 750 км, часто неповним екіпажем. |
Вложения |
Screenshot_20210928-185933.jpg [ 550.47 КБ | Просмотров: 2243 ] |
Screenshot_20210928-190109.jpg [ 428.18 КБ | Просмотров: 2243 ] |
Screenshot_20210928-190228.jpg [ 316.37 КБ | Просмотров: 2243 ] |
Re: Парні весла у водному туризмі |
Канівець - Христофор Колумб |
20.01.2022 13:47 |
Vasiliy N писал(а) ...в якому режимі йшли (кількість часу неперервного веслювання та час на відпочинок). Ось знайшов коротке відео. Якщо вітро-хвильові умови дозволяють-то можна веслувати і в такому режимі. Не витрачати час на пошук місць стоянок для відпочинку-перекусу, а відпочити одному із веслувальників прямо на борту. https://www.facebook.com/10001377867847 ... 211721446/ |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1, 2, 3, Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Туризм и спорт по видам » Вода |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |