ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 5 ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

- Капитан Кук
Профиль 
11.09.2017 18:15 Сообщение
хочу купити вело компютор з гпс, знайшов досить цікаві дві моделі одного виробника Bryton 530 vs 330, різниця між ними тільки екран.
Можливо хтось юзає цю фірму може шось порекомендувати,
також питання чи підійдуть деталі сігми 14,16 sts cad до Bryton.
Дякую

Вложения

Комментарий к файлу: деталі від Сігми
6118_2.jpg
6118_2.jpg
[ 58.01 КБ | Просмотров: 3566 ]


Последнее сообщение


Re: Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

- Юрий Сенкевич
Профиль 
12.09.2017 19:38 Сообщение
Мене оця "фіча" трохи збентежує:
No speed sensor installation needed. Just power on and go.
Тобто, швидкість та пройдений шлях визначається за GPS, а не за сенсором. Ну, швидкість - то нехай. Але пройдений шлях треба вимірювати сенсором на колесі, бо GPS через свою неточність може набрехати зайві метри.

Прочитав про інші параметри пристрою.
Резюме: ми за 150$ матимемо "обрізаний" GPS-навігатор, щось накшалт Garmin Etrex 10, але зовсім без підтримки карт.
Моя думка: ліпше взяти окремо дешевий спідометр та навігатор. Спідометр нехай висить на кермі, а навігатор можна брати з собою у нагрудну кишеню або на кермо.


Re: Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

- Перси Фоссет
Профиль 
12.09.2017 21:01 Сообщение
Якщо сенсорів нема, взагалі можна купити кріплення для смартфона на кермо - воно дешевше. :wink:


Re: Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

- Георгий Седов
Профиль 
07.09.2018 22:41 Сообщение
Чи є можливість якось експортувати трек з сайту брайтона?
Або я тупий, або такої можливості нема, не бачу.


Re: Bryton 530 вс 330 Допоможіть з Вибором

- Георгий Седов
Профиль 
07.09.2018 22:54 Сообщение
Д. Засядько писал(а)
Мене оця "фіча" трохи збентежує:
No speed sensor installation needed. Just power on and go.
Тобто, швидкість та пройдений шлях визначається за GPS, а не за сенсором. Ну, швидкість - то нехай. Але пройдений шлях треба вимірювати сенсором на колесі, бо GPS через свою неточність може набрехати зайві метри.

Прочитав про інші параметри пристрою.
Резюме: ми за 150$ матимемо "обрізаний" GPS-навігатор, щось накшалт Garmin Etrex 10, але зовсім без підтримки карт.
Моя думка: ліпше взяти окремо дешевий спідометр та навігатор. Спідометр нехай висить на кермі, а навігатор можна брати з собою у нагрудну кишеню або на кермо.


Там в налаштуваннях можна обрати. При чому не тупо обрати, а пріорітет поставити. Тобто буде юзати пріорітетне, ні - інше.
Для всіляких шосерів і жпсу буде більш, ніж достатньо. По стежкам в лісі звичайно точності жпс буде недостатньо, погано рахуватиме, на швидкостях пішохода теж.

Взагалі я брав сабж першочергово як трекер для походів бо задрався трекати телефоном - або жре дофіга, або, потім домальовувати трек, якщо трекати економно. Цей же 3-4 дні трекає за 500мА.
Ну й як комп нормальний. По-перше, в ньому є всілякі плюхи типу альтиметра, який відповідно дає градієнт та набір висоти. Ще дуже корисна фіча це 2 додаткових "одометри". А по-друге, може одразу світити дофіга даних на екрані, які повністю налаштовувані.
На покатушечний вел датчик швидкості поставив, на туристичний ні бо нах.
Шкода, що немає можливості автопаузи з вимкненням жпс на довгих зупинках. Ну тобто 3-5-10 хвилин без руху - пауза та жпс офф. Врубається він швидко, а от батарейку б зекономило на привалах. Хоча це, знову таки, лише для походів, вдома пох.


пс - а ще в мене його вкрали в перший же день. Отримав, поставив та поїхав тестити. Біля магазу зняли, при чому й кріплення теж. Сігму дротову чомусь не чіпали ніколи й зараз не взяли :D
Прийшлось брати другий.
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ Сообщений: 5 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия